sâmbătă, 5 februarie 2011

Love Story.

S.au cunoscut dintr.o intamplare,cand baiatul i.a adaugat adresa de messenger. Au vorbit o luna,astefel cunoscandu.se si descoperind pasiunile comune, castigandu-si increderea reciproca. Fata s-a indragostit de el si intr.o zi si.a facut curaj si l.a invitat la un suc.Cand s.au intalnit baiatul a strans.o puternic in brate si o saruta plin de iubire. Fata ii sopti:'Te iubesc'. Din acea clipa ceva puternic ii unea pe cei doi adolescenti. Au urmat luni minunate,in care ei se iubeau nebuneste. Au petrecut sarbatorile impreuna,au calatorit la fiecare aniversare a iubirii lor,iar el nu uita niciodata sa.i aminteasca cat de mult o iubeste si cat de mult inseamna pentru el. Iubirea lor era invidiata, si multe s.au spus insa sentimentul era mai puternic decat orice rautate spusa de invidiosi. 
13.7.2007- Iubirea lor a implinit 2 ani, fata il suna cu entuziasm si ii spuse: La multi ani,sufletul meu!Te iubesc enorm,tu esti totul pentru mine! Sper ca nimeni,niciodata sa nu intervina in iubi...,dar o voce straina o intrerupse: Scuza'ma draga,dar cred ca ai gresit numarul,072********* este numarul iubitului meu. Fata inchise, dar lacrimile nu i se mai puteau oprii. Oare ii facea cineva o gluma proasta? Sau chiar iubitul ei o insalase? S.a inselat in privinta baiatului pe care il considera iubirea vietii ei? De ce i se intamplau toate astea? In sufletul ei, totul era in ceata...
Alerga prin ploaie rece acasa la iubitul ei... La geamul lui era o fata blonda care il saruta pe el... pe sufletul ei... 
S-a asezat in mijlocul strazii, se uita catre picaturile reci de ploaie care biciuiai pamantul si striga: Deeeeeee ceeeeeeeeeeeeeeeeeeee?Teeee iubesc!!!!!. 
Tigare,dupa tigare, fata isi ineca sentimentele in fum...El,baiatul pentru care traia,o distrusase...S.a hotarat.Ii scrie un mesaj:'Cum ai putut?Mi'ai distrus viata.Te-am iubit!Te iubesc! Si te voi iubii mereu ca pe ochii din cap! Dar asta nu ma va face sa uit ca TU esti cel care mi.a distrus viata. Ti.ai batut joc de sentimentele mele! Te iubesc atat de mult incat nici nu ti pot purta pica... Multumesc pentru tot raul care mi l.ai facut! Sper sa te iubeasca macar pe jumatate pe cat o fac eu... ADIO,Ingerul meu.!
De atunci,fata era alta. Prietenii nu o mai recunosteau. Nu mai iesea din camera ei,nu mai raspundea la telefon,refuza orice cale de comunicare. Traia inca o poveste de dragoste cu el, in sufletul ei , niciodata nu se terminase povestea lor de iubire.
Dupa un an de suferinta,baiatul o cauta.. Si ii zise cu nerusinare: Imi pare rau daca te.am facut sa suferi, dar eu n.am uitat.o niciodata pe EA. Fata ii raspunse plangand: Atunci iti doresc sa fii in continuare la fel de fericit. Te iubesc la fel de mult dar nu te pot obliga sa simti acelasi lucru si tu,acum pleaca te rog imi faci mai mult rau. Baiatul: M-a parasit... dar iti inteleg si respect sentimentele Adio!. Fata ii inchise usa... In inima ei isi dorea nespus sa se impace dar stia ca o va face sa sufere... de atunci nu s-au mai vazut si nu si-au mai vorbit niciodata, el inca regreta pentru ce i-a facut,ea il iubeste la fel de mult...

Un comentariu: