sâmbătă, 12 februarie 2011

Dezamagire.

Dezamagirea- Unul dintre cele mai dureroase cuvinte. Sentimentul pe care il simtim atunci cand cineva drag, in care aveam incredere, credeam ca e ALTFEL, ca nu ne va face niciodata sa suferim, sau nu ne va dezamagii niciodata, uite ca a facut.o. Acel sentiment este profund, eu una il urasc,dar trec prin el. Imi spun in gand'Cum a putut?' dar trec peste cu un zambet schitat pe chipul meu fraged... Cum ne cum a putut, a reusit sa ma DEZAMAGEASCA.:]. Ce simtim? Pe langa DEZAMAGIRE, simtim ura.. Dar totul trece, de ce trece? Pentru ca suntem prea Slabi si nu putem urii pe cineva pe care iubim:].

Si mie mi se intampla sa dezamagesc persoanele care au asteptari de la mine,dar incerc cat mai mult posibil sa evit asta. Insa, exista 2 tipuri de dezamagire: Atunci cand suntem doar dezamagiti, si atunci cand suntem si RANITI.Imi cer scuze daca am dezamagit pe cineva si PROMIT ca fac tot posibilul sa nu se mai repete:]. 

Sa ma schimb? Da,as vrea sa am TARIA sa pot spune NU, azi NU mai iert, azi NU mai uit, dar asta ar insemna sa nu mai fiu EU. Si as vrea sa nu ranesc niciodata sau sa dezamagesc pe cineva.. Da' cred ca mai am de lucrat la asta:]. 

Sfatul meu : Inainte de a face ceva ca sa ranesti sau sa dezamagesti pe cineva, gandeste.te o clipa ca poate persoana respectiva chiar te considera altfel, poate te iubeste si o sa o distrugi complet.;]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu