marți, 31 mai 2011

Regretele sunt prea tarzii.

O zi, o zi banala pentru doi copiii ce ii leaga un profund sentiment. O zi in care viata lor va lua o intorsatura aspra ce le va marca viata amandurora. Fata, Ambra, se indrepta spre banca pe care un baiat, o fiinta gingasa cu ochii de smarald si pielea alba, o astepta cu entuziasm. Se sarutara pasional, iar baiatul o stranse cu dragoste la pieptul lui cald si ii soptii emotionat : Te iubesc, iubirea mea!. Ea cu lacrimi curgand siroaie pe chipul ei fraged, se dezlipi usor din bratele baiatului pe care il adora, si ii scuipa cuvinte printre dintii usor inclestati: Te..te, cum.., de ce ? El incerca sa.si dea seama la ce se refera iubita sa si o astepta sa.i poata da o afirmatie coerenta. Fata ii spuse intr.un final : Te.am tradat, da, sunt o ticaloasa, o ipocrita si merit toata ura ta. Da, te.am tradat. Am iesit cu prietenul tau . Baiatului i se inmuiara picioarele si fugii spre, spre nicaieri. Fata il striga cu disperare: Iarta.ma iubitule, iarta.ma! Te iubesc! Mai mult ca pe ori.. dar baiatul disparu.. disparu intr.o lume a viciilor. Ajunse la o scara de bloc ferita de privirile rautacioase ale barfitorilor si.si aprinse o tigare. Incet,incet timpul se scurgea printre fumul cenusiu ce a imbracat locul. Ea, ramase in genuchi langa banca plangand, fara a mai putea scoate vreun sunet de regret. Atunci baiatul isi veni in fire si ii scrise un sms:
Ambra, te.am iubit mai mult decat poate iubi cineva, ti.am oferit tot ce a tinut de mine, nu te.am jignit niciodata, nu te.am lovit niciodata, ti.am oferit toata protectia si afectiune. Iar tu, dragostea mea, ce mi.ai oferit in schimb? Minciuni si fapte care m.au ucis pe interior. Nu mai pot sa te privesc in ochi si de aceea iti voi trimite prin Alex toate lucrurile ce le ai la mine. Ai distrus o poveste frumoasa de dragoste, si un suflet ce l.ai omorat o data cu infidelitatea ta. Adio, sufletul meu de alta data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu