marți, 27 decembrie 2011

Viata

Mda..Am tocit deja tastele telefonului si in zadar..El nu se oboseste sa raspunda..Si cica ma iubeste..Si cica azi e aniversarea noastra..4 ani..4 ani in care mi.am rupt tocurile,alergand ca nebuna noaptea dupa el,pentru el.. 4 ani in care am trait cele mai frumoase sentimente in cele mai deosebite locuri....
Pf..ma trezesc din pat,ma tarasc si mi sorb cu pofta cafeau si deja termin un pachet de tigari..El tot nu.mi raspunde:-j.. Ma suna Alecsa.. Ii raspund cu o voce plictisita:

-Hei,pregatita de marea surpriza?
-La dracu.daca ar si raspunde..
-Pf.. stai calma si ai rabdare..
-Mda.adu.mi si mie rochia aia neagra..
-Oke.In 10 min sun la poarta.

Suna telefonul: Iubii<3..Oau.. ce minune..
-Hei,printeso,esti gata pentru cea mai frumoasa zi?
-Mda..vino sa ma iei in 2 ore..
Ne vedem..te iubesc.
-Da..si eu te iubesc.
Ma aranjez repede.. Imi pun pantofii cei noi cu tocuri de 10..La dracu,cum o sa ma descurc..Claxonul ala obosit..Cobor..
El era acolo..In acelas loc in care ma asteapta in fiecare seara..Si.l priveam cu atata dragoste..Si am uitat de tot ce mi.a facut..si as renunta la tot pentru el..Ii sar in brate..ma saruta..ma saruta atat de dulce..asa cum o face de fiecare data.. Ahh.la dracu,.. ii suna telefonul. Il vad,cum se schimba la fata .. Il cunosc.. Intreb cine e.. Evita. Smulg telefonul din mana si raspund,atunci o voce de catea se aude :
-Andrei.ce faci?
Scuip nervoasa o fraza aproximativ coerenta:

-Cine esti tu, bai fata si cu ce tupeu il suni tu pe iubitul meu ?!
Imi inchide...
Ma strange in brate..Incerc sa ma smulg el imi sopteste:
Iarta.ma iubito,a fost doar o prostie..o aventura de noapte.Doar tu esti sufletul meu si tu stii asta...
Cu lacrimi pe fata..Ma arunc din bratele lui,si cu pantofii in mana fug...Dispar, dispar din acest cosmar..Ma doare sufletul..Imi simt inima ingenucheata,dar nu am de gand sa mai trec cu vederea inca o tarfa trecuta prin patul lui..Inca o minciuna..inca o data cand promite ca o sa se schimbe dar amandoi stim ca nu o va face..Este un vagabont pe care il ador..iar eu..eu,sunt doar eu..fata care il asteapta acasa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu