miercuri, 29 iunie 2011

Poveste.


aseara am trimis un inger sa ti bata in gem k cineva iti simte enorm de mult lipsa...dar...nu i'ai deschis..:|..astazi in fata mea ar fy fost soare daca as sty ca mi -ai zamby..as vrea sa'ti spun ka mi'e dor de tine mai mult ca niciodata..:-<..am realizat ka daca inchid ochii te simt aproape chiar adca nu esti aici...acum as vrea sa cred ka tot ce a fost nu s -a terminat asa repede...desi viata merge inainte nu pot sa nu ma gandesc la trecut...astazi ...daca as pute sa mi pun o dorinta care sa se indeplineasca ar fy sa nu ne mai certam niciodata...acum ..lumea ar prinde culoare  daca  pt o clipa as putea da timpul inapoi...fiecare ora s-a scurs ...a trecut mai greu pt ac stiu k suntem certate..:|..timpul imi este cel mai mare dusman acum..as vrea sa pot sa pictez un tablou ku fiecare clipa frumoasa petrecuta impreuna...astazi...nu mai pot spune nimic..ce simt..depaseste universul cuvintelor omenesti...astazi este doar o alta zi in care m - am gandit la prietenia noastra..o singura intrebari si poate un raspuns...o simpla melodie un sentiment placut..stiu si vad tot ce se intampla cu noi... si doare ..ochii mei s-au saturat de lacrimi...am inchis ochii spunand ca toata tristetea  va disparea...zambesc mereu..glumesc mereu...dar ce e in sufletul meu doar  eu stiu...tot ce am iubit m-a dezamagit..nu mi-ai spus nimic in plus ..m'am lasat dusa departe  de val ~traim sub acelasi cer dar nicinul nu avem acelasi orizont...spune-mi ...daca iti pun un nor in suflet o sa iubesti mai mult cerul?..nu te mai  gandi cine cum a gresit...nu te mai gandi cine a plans...cand  celalalt a zambit...in viata e ca la un bal..cand toata lumea isi scoate masca  se duce fericirea...lumina imi bate in ochi dar eu tot in intuneric sunt ...iama de mana si spunemi ca nu ne vom mai certa niciodata...nu trebuie sa te lasi invins de rau dar nici cuprins de bine...ca mereu vei fy surprins de tine..zambeste si tine la mine asa cum sunt...Te iubesc Baby!

P.s: Textul nu este scris de mine, ci de AndreeaBlonda, dar e prea frumos si trebuie expus undeva 8->. Thanks,Babylito :x.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu