miercuri, 8 iunie 2011

A mai trecut un an scoalar..

Da, nu.mi vine sa cred. Inca nu realizez ca a trecut si anul asta. Parca sapt trecuta aveam emotii la testele initiale. Un an, un an in care am crescut, ne.am maturizat, am plans, am ras, am tremurat de emotii, am plans de bucurie, am tipat de nervii, am dansat, am luat frecusuri, ne.am batut cu apa, ne.am certat, ne.am batut, ne.am spus la diriga:]], am fost noi 6D'ul viitorul 7D. Tin sa le multumesc colegilor mei ca mi.au suportat fiecare criza de nervii, si ' sa le multumesc' pentru fiecare nerv in parte pe care au reusit in fiecare zi sa mi.l faca:)). Cu bune cu rele, de 6 ani, ne suportam unul pe altul. Anul asta a fost unul plin, special pentru mine. S.au intamplat lucruri foarte placute mie, pe care nu le voi uita niciodata si de care ma bucur pana in clipa de fata. S.au intamplat si lucruri mai putine bune, pe care cu ajutorul persoanele dragi am trecut. Le multumesc din suflet dragilor mei profii' care pot spune ca's cei mai tari din lume, ca m.au ajutat intotdeauna sa revin pe pamant cand mai devian de la drum:)). Ii multumesc domnului Sebi pentru excursiile minunate:)), doamnei Miana pentru buna dispozitie cu care ne preda la fiecare ora. Domnul de mate pentru fiecare glumita mai buna sau mai rea pe care ne.a zis.o, dirigai ca ne.a suportat fiecare moft si prostioara:)),etc. :x. A fost un an nebun, un an frumos, un an cu 6d :x.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu