vineri, 3 iunie 2011

Ce zic ei despre mine:">.

;x ˇмιђάєζάˇ ;x: Paiii...esti supeerr de treaaba , dulce , frumoasa , prietenoasa , inveti binee , esti de gasca si o buna prietena si te pricepi sa ii sfatuiesti pe oameni la nevoie , iar atunci cand te supara cineva este vai de pielea lui:]].
Chitsu ;x !: Georgiana?hmm.Perfecta?nah...Mai mult;x Prea de treaaaabaaaaaa,frumoasaaaa> : d< .stie cum sa te ajute b - ), stie de gluma : "> si mai mult nu se poate rezuma doar  la niste taste.
Vlad: frumoasa ...de treeaba  ....sensiibila.....tare in clanta.


Blondaa meaa;x: Hmm...Ea e Georgi,o fata ca toate celelalte dar este de 100 de ori mai sppeciala e atat de adorabila incat iti vine sa o imbratisezi continuu.Nu o cunosc demult dar o ador,am atata incrdere in ea e geniala fata asta,ma asculta mereu cand vreau sa spun ceva si ma ajuta!Nu e o oarecare este prietena mea speciala si o ador!Te iubesc baaai.


Allex. : esti o pers intelegatoare frum desteapta si buna la suflet.


auRaaaaaa ` ;x: Paii . Iubi Bubi la inceput mi se parea o fata fitoasa. cu nasu pe sus , pana cand am cunoscut.o mai binee si mi.am dat seama ca e o fata super de treabaa si iubareata . E  o persoana , normala  ,amuzanta si foarte lipicioasa. Ce pot sa zic .. M.am atasat foarte repede de ea sii o iubesc.  Pentru ca e frumusetea mea rara. Si are ea ceva aparte! Mai pe scurt O iubesc foarte multtt <333.


Anda8d:x.: Georgii : Este nepotica mea si va ramane mereu. pur si simplu am inceput sa tin la ea de la inceput. este o persoana amabila , de treaba , care`si iubeste prietenii enorm si dupa parerea mea este plina de surprize. m`a inebunit cu blugii mereu avand cate o pereche noua ) , ador ochii aia ai ei ,verzi  . Acum spre final nu am prea mai vorbit cu ea dar sa stie ca o iubesc sica  o sa`mi fie dor de ea .


Creolinaa;x.: Am multi prieteni, jumatate din ei falsi, dar tu... tu esti cea mai buna prietena adevrata pe care cineva o poate avea. Tu ai fost mereu langa mine si m.ai inteles. Mereu am ras in hohote din chestii neinsemnate, distrandu-ne la maxim. Am multe motive sa pot spune "Te iubesc, Georgii!"  Si sper ca prietenia noastra nu se va termina niciodata. Love yaa 
Si va continua:">.

Robby[Octavian] : ma distrez cu tine [de nu mai pot] si .nush mai radem [de ne prapadim],: o prietena cu care pot sa gandesc cu voce tare cand vorbesc cu ea.

Addytza: de treaba, si stie sa tina la glumele mele proaste.

Alecsandra.[Iubiricii;x].: Pai .Georgi . Nu o pot descrie in prea multe cuvinte Pentru mine ,cateva cuvinte sunt de ajuns pentru a o descrie in totalitate"E Georgiii aa meaA si o iubesc cel mai mult E tot ce conteaza"

Andra mea:nu stiu cum te vad altii, dar pentru mine esti CINEVA! Esti cea mai buna prietena din lume, esti cu capul pe umeri, deschisa, romantica, atenta, un bun psiholog (stiu cel mai bine) si o fata foarte frumoasa si cocheta.Pe tine te defineste cuvantul "Temperament".Esti o fire plina de caracter, hotarata, plina de trairi.Esti unica! Esti bilibostrocelul meu...<3


™S†eRpi™ Mihai: de treaba.......... tine la glume kiar kat de proaste ar fi .......intelegatoare si in mot spekial tare in klanta


Timofte:).: esti o fata frumoasa de treaba dar uneori esti prea naiva
Timofte:).: si alteori nu gandesti inainte sa vorbresti[exemple: BAGAMI.O,DA.MI.O :">:))).]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu