vineri, 14 ianuarie 2011

Lacrimi..

Lacrimi... Cred ca toti stim notiunea acestui cuvant si toti stim ca prin ele ne trasmitem sentimentele: fie de bucuria imensa ce ne acapereaza sufletul, fie tristetea si ranile profunde din sufletul nostru fraged. Vorbesc la plural pentru ca sunt convinsa ca multii se regasesc printre aceste randuri scrise se mine intr-un moment de inspiratie. Facand o paranteza de la subiectul pe care vreau sa-l dezvolt vreau sa va spun ca eu tastez cuvintele pe care le simt si in care ma regasesc. Revenind la subiect lacrimile sunt o sursa pura prin a ne descarca. Sunt momente in care iti vine sa stai singur sa itilamuresti sentimentele si intrebarea De ce EU? Ce am facut sa merit EU asta nu vrea sa iti dea pace, atunci amintirile,ideile,gandurile,sentimentele sunt transmise prin picatura calda care se prelinge usor pe obraz... Intoti ne gandim de ce persoanele pe care le iubim ne fac sa trecem prin aceste momente groaznice in care ne dorim sa murim,oare aceste persoane nu ne merita iubirea si respectul? Eu m-am convins ca aceasta intrebare are 2 raspunsuri: Da si Nu. Sunt persoane care ne iubesc foarte mult si pentru a ne proteja ne fac sa  suferim fara sa vrea si sunt persoane care ne fac sa suferim voit si aroganti intorc spatele si spun cu usurinta: Nu'mi pasa Adio! Acele persoane nu merita lacrimi, acele persoane merita o flecma intre ochii,persoanele respective sunt niste jigodii.[ Scuzati limbajul nu obisnuiesc sa folosesc cuvintele astea dar asta e ADEVARUL]. Lacrimile sunt niste sentimente importante dupa parerea mea care nu trebuiesc ascunse pentru ca nu sunt motiv de rusine... Majoritatea sentimentelor se exprima in lacrimi. Lacrimi de dor, lacrimi de emotie, lacrimi de bucurie, lacrimi de tristete,lacrirmi...

Un comentariu: