marți, 14 decembrie 2010

Eu.:d.

Eu?!Cine sunt eu? Eu sunt Georgii. Cred ca alt nume nu ar fi mai potrivit pt mine:d. Eu am 12 ani:d. Eu sunt mereu inconjurata de prietenii cei mai apropiati , nu de 1928373 de amici cu care sa nu ma simt bine. De ce am blog? Pentru ca imi place sa scriu si nu pentru ca ar fi la moda sau ceva de genu :-j. Ce pot sa mai spun despre mine? Am ochii verzi, 1,58 si 45 de kg:d. Personalitate? Una destul de puternica. Caracter?Neinfluentabil.
Sunt cam rea:d, dar in acelasi timp dulce si timida:x. Imi fac prietenii si colegii sa rada si asta ma binedispune:x. Am emotii mai mereu:)). Imi place mult sa ninga:x Si ca tot a venit iarna si azi a nins pentru prima data in aceasta iarna, azi tot pentru prima data mi-am luat 1928373 de frecusuri de la dragii mei colegi:)). Imi place sa pictez si sa cant chiar daca nu am talent:d. Despre vestimentatie: Hm.. Ce sa zic? E si 10 si sunt inca in pijamale:o La si 20 tre sa fiu plecata deja. Arunc repede o privire pe geam si una in sifonier si in 3 minute sunt gata:d. Si iese ceva dragut,ceva pentru GEORGII. Muzica? In general ascult melodii de dragoste, dar la petreceri accept orice. Defecte: Nu prea salut:)), sunt narcisista:)), reaa:d , geloasa si foarte incapatanata. Sunt multe de spus despre mine dar prietenii stiu cum sunt eu si pe cei care nu stiu ii las sa descopere:d. Sper ca o sa va faca placere sa imi cititi in continoare cuvintele care o sa le postez :d.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu